Wednesday, July 11, 2012

Segmen: JOM TAMBAH FOLLOWER by SANDRA !


Tonyoh Sini DuluMySpace



Assalamulaikum dan salam sejahtera~~~


Sekarang ni dah ramai blogger buat satu segmen macam mana nak ramai follower dalam blog diorang dan khusainikusi juga tidak ketinggalan untuk menyertai segmen sebegini...ye lah nak jimat masa...letih juga nak buat blog berjalan(Blog walking)ni hah~~~

So peluang yang orang dah bagi ni dan dianjurkan nie marilah sama2 memeriahkannya ...tak gitu~~???

Jadinya nak dijadikan cerita... kali nie pulak ada blogger yang comel lote nie buat segmen "JOM TAMBAH FOLLOWER by SANDRA !"...Kaedahnyer malas nak cakap banyak marilah kita beramai-ramai cari follower...kita bantu orang, Insya-Allah orang bantu kita balik ...





Sila klik SINI jika nak join segmen nie... syarat2 penyertaan pun dinyatakan sekalidan yang lebih menarik top referall dan peserta bertuah akan dipilih sendiri oleh pihak penganjur segmen nie...cepat yer join sebab tarikh tutup 22/7/2012 nie ...pejam celik sekejap jer tarikh yer tue...join2 jgn x join~~



2 ulasan:

Liyana said...

chaiyok2!!

khusainikusi said...

@Liyana

liyana jgn lupa gak nak berchaiyok tue...hahaha