Wednesday, July 4, 2012

Dah sihat Sikit nie

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Tonyoh SiniMySpace



http://khusainikusi.blogspot.com/
Apa kaitan dengan muka kat nie....?? dah baik??? sakit ker...??? Alahai...semalam rasa tak sihat sihat....selama nie panas tetiba jer malam semalam hujan....?? tulah feeling not well tue....perubahan cuaca kot...*ngada2 je lebih~~~....

Sedar atau tidak kita baru jer masuk Nisfu Syaaban...orang kata ...boleh lah bukak buku baru dan bawak2 lah tutup buku lama tue....buku ape..??? alah amaln kita ...dulu pernah buat jahat berazam jadi baik.....G0o0o0d~~~

Malam Nisfu Syaaban ini menunjukkan bulan pose nak dekat... so buatlah preparation awal2 untuk meyambut Ramadhan Al-Mubarak nie....So kalau badan dah sihat nie boleh lah kita pose sunat Nisfu Syaaban nie begin now....esok hari khamis lagi bagus plus plak dengan pose sunat yang kita buat setiap hari Isnin dan Khamis tue....bertambah2 lah pahala kita dapat....

Kesannya kita
dah dapat maintain masa bulan pose nanti....Mohon pada Allah tafakkuhkan lah hati ni nanti....supaya diterima amalan kita dalam dua bulan yang mulia dan penuh keberkatan nie..Syaaban dan Ramadhan ..Amin Ya Rabb....


P/S : Selamat beramal dan berpuasa sunat...:)




2 ulasan:

alif haris said...

jom kita penuhkan buku baru catatan amaln kita dgn kebaikan.. insyaAllah :)

khusainikusi said...

ok....jom kita catat yang baik2 je dlm bku tue...:)