Tuesday, July 3, 2012

Khairul Fahmi Che Mat Kini Berlakon Jadi Sekuriti Nepal

Assalamulaikum dan salam sejahtera....

Tonyoh sini



http://khusainikusi.blogspot.com/

Siapa sangka anak kelahiran Kelantan ini iaitu Khairul Fahmi Che Mat atau juga dikenali sebagai Apek yang mana kepopularanya telah meniti di bibir dan mulut rakyat Malaysia terutama yang minat giler n terlalu obses dengan permainan sepak tanah air kita nie....setakat ini penjaga gol kebangsaan ini telah mula berjinak dengan dunia lakonan...perghh...bertambah fofuler lah Apek kali nie...ermmm ...dah rezeki dia nak wat cmne...

Filem yang yang telah dibintanginya ialah "Semua Boleh Bolt’ ..maknenyer semua boleh petir lah yer....?? hahahaha...yang mana beliau memegang watak sebagai orang Nepal yang bekerja sebagai sebagai sekuriti...wajarlah kot ...Nepal pun banyak kat Malaysia nie pon...nanti status abang Nepal kat Malaysia ni up lah nanti...bangga sekejap...hahahaha...jangan marah yer ....

Didalam drama bersiri ini turut dibintangi dengan selebriti yang yang kurang hebatnya iaitu penyampai radio popular, Fabes (Fly FM), Zain Saidin dan rakan seperjuangannya, Mahali Jasuli.

Mengandungi 4 episod dan episod pertama telah mula ditayangkan dalam Kamutube??" Youtube" ler maknenyer....hihihihi..dikhabarkan sambutan amatlah mengalakkan .

Kata Apex lagi....berlakon cuma sampingan sahaja...bola sepak masih menjadi keutamaan beliau...owh sayang o0o0o0 jadi pelakon terus~~~x boleh...titik...teremosional plak~~~

So sesape yang belom tengok lakonan Apex nie cmne boleh godek2 kat Youtube...dengar citer unsur lawak pon ada dalam drama nie...so layan lah yer....

P/S: kalau semua pemain bola sepak berlakon alamat takde lah berita sukan citer tentang bola nie...so tutup terus stadium...hihihihi...

2 ulasan:

Liyana said...

kautube, bole? hehe..

khusainikusi said...

boleh ...engkotube pon boleh....hihihihi...