Thursday, July 5, 2012

GivAway Contest Gila Buasir Otak: Watak Kegemaran






Saya sukakan NAruto ni sebab kalau dia lari laju pastu kalau nak pegi kelas senang...hilang macam tue je ...sedar2 dah masuk dalam kelas tanpa licture sedar....pastu kalau nak terjun dari tempat tinggi pun senang tak takut mati...Al-maklum lah duk bilik hostel berbelas tingkat...nak turun bawah pon senang....

Lagipon super hero nie banyak bagi motivasi ...jangan nak cepat putus asa...dan kawan2 tue terutamanya jangan lah dilupakan....berkorban untuk kawan kawan baik tue takper ...sbb dia peneman kita waktu kita susah nanti....

BTW ucapan terima kasih pada BUASIR OTAK sebab invite khusainikusi masuk GA nie.... oleh itu cepat join GA nie tarikh tutup 8 Julai 2012 jam 12.00 malam....lambat melepas lah korang...klik je kat SINI...klik laju2....:)



2 ulasan:

Faizul Osman said...

naruto memang ramai org minat.. sy suka upin ipin...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/lulus-dan-8-jam.html

khusainikusi said...

hihihihi...xtahu nak pilih mne kartun yng mmg best...