Tuesday, May 17, 2011

Roti canai 2 keping.....bungkus !!!

Entri kali nie bukanlah mengenai cara2 nak buat roti canai atau nak promote kedai mamak mana yang sedap buat roti canai…tapi perasaan begang yang teramat kat mamat yang buat roti canai yang aku order kat dia…..sound trouble sesangat….aku order 2 keping roti canai…siap pesan dia repeat 2 kali lagi yer ( 2X) x jelas ker….???? punyer lah rajin mamak tue pi buat 20 keping padahal jarak aku bercakap ngan dia bukan dua kilometer jauh sangat pun ….depan mata dia je…



Patutlah aku tunggu lama giler ….rupenyer ngah buat 20 keping roti canai…aku pun pelik lah kan …..xkanlah buat roti canai lama sangat……pastu aku cakaplah kat dia yang dia sebenarnyer dah silap….Wah !!!!! pastu siap marah2 plak kat aku depan member dia ( mamak gak lah ) guna bahasa India….ceh…mentang2 lah aku x taw….tapi aku taw lah dia ngah marah ngn aku….bukan silap aku…… silap dia lah yang sound trouble x korek telinga sejak abad kurun ke-12 lagi….Boleh je kalau aku nk order sambil memekik melolong kat depan dia tue…tapi sah2 lah orang cakap aku giler masa tue…..Sabarrrr aje lah…..



Sebelum aku nak pi kedai mamak nie, aku sebenarnyer berhajat pi makan kat sebuah kedai makan nie . Lokasinyer tettttttttttt….rahsia…takut menyentuh sensitivity tokey kedainyer….frust plak kan….hehehehe….Dalam restoran nie aku pun mengoderkan untuk diriku semangkuk mee sup dan secawan tea o ais….tapi HARAM !!!!!!! lama giler aku tunggu…. air dah abis aku minum, mee supyer aku rase tahun depan pun tak sampai lagi……stresssss aku duk situ …ape lagi aku bayar untuk duit air je pastu blah camtu jer….bernanah perut menunggu nyer…..pastu g ke kedai mamak yang aku sebutkan diatas tadi….lah ada masalah gak…aduyai ….nasib manusia siapalah tahu kan…..???

Disebabkan kejadian yang tidak diingini tersebut berlaku keatas ku …patah selera makan aku….xde mood nak makan…ambik nko….hehehehe…..dugaan sungguh …ishhhhx3…..

P/S : lain kali kalu nk pi makan ….bawak mic sekali senang sikit biar jelas sikit dengarnyer kalau nk mintak order …..hehehehehe….just kidding….

2 ulasan:

Beauty Lady Nana said...

hahaha..memang mengong mereka2 di atas tuh. Klu dapat kt aku kompom kne kaw2 punyer. Mana2 tmpat pun mmg cm tu kusai tapi kite kne brani spaya next time diorg segan dh nk wat kesilapan yg sama. Aku pernah marah mmak sbb salh amik order, aku order teh tari die bg aku kopi tarik. jauh beza kn??? So skali kne sound ngan aku, lepas tu dh nmpk serik..amik order pun xde nk pusing sana pusing sini. hehehehe

khusainikusi said...

kdg2 diaorg x fhm pe yg kita ckp nie...pdhal kita dh jelas dh ckp tpi len plak diorg tfsir....pndai sgt 2 lah jdi cm2 ...hahahaha