Monday, May 23, 2011

Jalan-jalan

Setelah beberapa minggu memulakan sesi pembelajaran tibalah masanyer untuk membeli buku yang yg telah disyorkan oleh licture aku …alah macam biasa setiap sem …..kompomlah ada sje buku yang hendak dibeli….tapi aku x kisah….sbb memang lumrah aku jadi student memang selalu kena beli buku ….kalau tidak….poyossssss lah aku tak tahu ape2 yang nak belajar …so nak dipendekkan cerita …aku dan segerombolan kawanku berhijrah lah ke bandar ( hahahaha cam spesis binatang nak port baru jer…) coz nak cari buku….destinasi yang terdekat … so we all pilih lah kat PJ iaitu Alamanda tue jer trmampu ( tersangat mencapap ayat ini …hehehe) yelah ank pegi jauh2 sangat duit xde lagi….

Keadaan kat Alamanda agak ramai lah masa kitaorag pegi 2….bese lah hari ahad kan …kompom2 lah ramailah yg pakat2 habiskan duit kat situ ….Antara tempat yang telah dijanjikan ialah kedai MPH …taw x MPH 2 ape..??? sebenarnyer aku pun xtahu …selalu je pegi situ tapi MPH short name for what pun aku pn tahu….hehehehe…
Lepas dah dpt buku yang dijanjikan member aku pulak merengek nk makan…. “ Lap0rrr….lapo0o0rrr….” katanye…..cri lah kedai makan yg murah …alih2 KFC gak yang jadi mangsa kitaorg waktu ptg 2……..


muka medan sebelum merengek nak makan...hehehe

tapi bila dah dapat makan tgok lah apa yang jadi....





daripada keadaan tersebut semua lesap hanya seperti pic dibawah nie....



kesimpulan jelaskan kitaorang semua nie hamba yang bersyukur.....( mampus lah aku kalau medan bace entri nie hehehehehe...gurau aje ...

Dan tak lupa gak pada driver profisional kita nie....coz kalu xde dia x smpai lah kat alamanda nie....nk jalan kaki...??? mampu....??? ketotlah lah kaki jadinyer....

Wan a.k.a michael schumacher...hehehehe


P/S : kalau ada sesiapa yang ajak pi jalan2 jgn lpe lah blanja kitaorg nie yg mempunyai perut2 yg gagah nie ...hihihihi

0 ulasan: