Monday, May 9, 2011

Biasa2 jer.....



Result dah keluaaaaarrrrrrrrrrrrrrr……tu lah aku nk bagi tahu kat korg yang study kat KUIS nie….bagi yg dah result yg baik…tahniah diucapkan …..bergembiralah korg ngn result tue coz tulah penat jerih korg selama nie….tahniah sekali lagi….yang kurang bernasib jgn lah korg rase perkara inie melemahkan korg …alah ada je sesetengah orang walaupun result dia gempak giler tpi ble soh buat keje ke or berhadapan dengan khalayak ramai lah hampeh rupenyer…bkan suma lah yg macam 2...ditegaskan disini sebahagiannyer sahaja….( Terasa plak kang ) hehehehe…

Bagi aku plak result xlah gempak sgt…aku nie bukanlah budak pandai sangt bukanlah cerdik sangat …bese2 jer ( merendah sangat nie …..seriusssss ) coz dah taw lah keupyaan diri…be my self lah katakana…tpi aku aku bersyukur lah dapat result nie …alhamdullilah….jangan sedih coz Allah itu bersama dengan orang yang bersabar….rezeki Allah nie ada kat ne2 jer….

Sebelum terlupa …nak ucaplah gak bagi senior2 yg dah abis belajar tu…khususnyer yg praktikal teruskan praktikal anda tu….bagi yg mnempuh alam pekerjaan…selamat berjaya..cari lah rezeki yang halal kat muka bumi nie….ne lah taw mula keje jading pekerja bese je ttiba jadi CEO ker….pembantu bos ker….wuishhhh…best bangattttt…..walaupun kita ada kelemahan jgn mengalah….setiap manusia ada kelebihan dan kekurangan….terimalah dgn hati yang tenang…..

P/S : Nada entri aku cm sedih tpi merupakan satu pemangkin semangat kalu dihayati ( wah mencapap je ayat aku mendengornyer ) sebagai pemujuk hati supya berusaha dan putus asa serta jgn putus asa ….sem depan usaha lagi ….chaiwokkkkkkk……

0 ulasan: