Wednesday, June 29, 2011

Menang jugak akhirnyer...

Salam sejahtera saya ucapkan kepada semua penduduk yg berada di dunia blog ini….pada kali ini pula terasa macam nk menulis entri plak….kalau xde mood jgn haraplah nk tulis walaupun idea 2 banyak gilerr…Oklah berbalik pada tajuk entri kali nie….pada hari Sbtu lepas nie …aku follow kawan aku g UTP …boringlah duk kat dalam bilik baik aku foolow walaupun x jadi peserta jadi penyokong pon jadilah….taw x ape n kat ne tempt UTP nie???…..UTP nie nama panjang dia ialah Universiti Teknologi Perak (UTP)…best lah tempat dia …..luar n indah sekali tempatnyer…..yang menjadi tarika kat sni ialah dewan dia yang vogue gilerr tu…..

Berbalik kepada apa yang ingin diceritakan disini apa tujuan aku pergi UTP ialah jadi penyokong kepada member aku ni….persatuan dia namenyer persatuan silat ustaz hanafi kat aku punyer kolej lah….hihihihi …saje je bagi support coz tengah free mase tu….ermmmm….banyaklah penyertaan daripada university yang menawarkan persatuan diorang masuk dalam pertandingan nie….UIA ada, UNITEN ada, UNISZA ada…huh!! Kalu nk cerita banyklah …( kalau x sebut jgn U tue plak yg frust plak yek)….

Selama dua hari kami berada disana ….best lah ….nie baru dari aku yang x jadi peserta silat lagi x taw lah peserta silat cmne …mybe dh melompat n berguling-guling diorang punyer happy…cuba bayangkan …hihihihi….

Semasa pertandingan tue dapatlah kita tengok macam skill2 yg keluar mase tue coz nk tarik perhatian juri….yang kemas persembahannyer dapat lah markah tinggi kalau yang kurang 2….cube lagi nama pon adat bertanding kannnnn….???? Kalau x duk jer kat tempt penyokong 2 jadi macam aku ...pe dia..…penyokong lah....

Tapi sebelum keputusan keluar...mmg stress lah aku tgok peserta silat kita nie ngn letihnyer...sampai tertido kat mne2 tempt jer...semua tempt mmg enak lah kalu dapat landing kat situ...Al-maklum lah letih...

 



 



Dup dap bunyi bunyi jantung aku dengar keputusan …duk pon cm org x betul dah…risau wehhhh…kalau stress aku bak0o0o0r je dewan tue….gurau jer….tapi selepas keputusan keluar cmni lah jadinyer….

 

Menang juga akhirnyer...

Dapat no 1 lagi....x sangka sebab mmg banyak gilerr pesaing yang bagus2...mmg best!!!

P/s : kalau nk panggil sorak... aku On jerrr.....

0 ulasan: