Tuesday, June 7, 2011

Huru hara jadinyer….

Pada beberapa hari yang lepas …maka entah dengan kenapanya …hari itu kehidupanku huru hara jadinyer ( ada gaya macam penglipur lara x..)….ye lah macm perkara yg jadi…mula2 hilang kunci bilik…aduyai…malasnyer lah aku nk keluarkan skill2 buka pintu nie ( gune mase kecemasan je yerk)….dh lah kunci aku ada sekali ngn kunci loker sekali…wah tahniah kusai aku ucap pada diri aku sendiri sebb tinggal kunci merata2 tmpat…huhuhu….last nsib baik jumpe kalu x …kene bayar dendalah aku woiiii….hahahaha

Tapi huru hara nie x berhenti sampai situ aje dia boleh continue balik….hilang kunci boleh jumpa balik tapi mende lain plak yang hilang…HENSET aku woiiii….alahai cinta dan permata hati aku telah diambil orang ….mahu je aku hamun @#$%%#@ atau **** atau *%^#...TAPI apakan daya yang pegi biarlah ia pegi yang hilang kta beli baru hahahaha….keputusannyer trpaksalah aku beli yg baru….surut duit aku….





Kekadang aku x fham gak ngn perangai org yg kategori desperate nie ….hp murh je pon bkn mhl pon n dh nazak dh pon …nk amek gak…pada hal dia pakai gak hp mybe lebih cnggih n mahal…nk ckp xde duit nie …x dgr lagi Malaysia nie ada mgsa kebuluran…manusia oh manusia ( termasuk aku sekali lah …hihihi ) makin susah nk faham…..susah nk nk cri yg betul2 jujur sekrg..pandailah kita menilai…..

P/S: kalau ada sesape yg rase dia dia careless 2….buat penyakut barang korang kat baju korang supaya x hilang ..hahahaha

0 ulasan: