Tuesday, January 20, 2015

IM BACK

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Alhamdulillah Allah masih lagi panjangkan umurku dalam tahun ini. Tiada ucapan yang lebih layak bagiku adalah dengan mengucapkan syukur setinggi-tinggi ke atas kudratMU Ya Allah..

Kalau korang semua nak tahu ini first entri saya pada tahun ini. Disebabkan lupa password sebab lama tak update terus lupa tak bukak langsung..hihihi..Sibuk je membaca blog orang padahal blog sendiri ada..Yelah nk buat macam mana dah lupe kan....sekarang baru ingat setelah dah berjuta kali cuba login blog sendiri.

Harapan pada tahun tahun ini...eh!! baru nak sambut ke persoalannya?  hihihi ..Nak lah sambung balik taip entri..Moga diberikan kesihatan akal fikiran yang cerdas ..idea yang melimpah ruah untuk sambung penulisan yang zaman tok adam dah banyak tinggal ni kan....

Teruskan menyokong saya...sesungguhnya harapan dari sahabat blogger n follower semua akan saya jadikan doa serta ingatan untuk taip entri..Amin....

Okey lah setakat ini sahaja dahulu...cuma nak warm up balik je blog yang dah lama berkerak ni..saya nk buang habuk2 semua  supaya nampak cantik dan mesra bacaan gitu ...sekali lagi doakan saya agar sentiasa istiqamah yer...k bye2...




0 ulasan: