Friday, December 2, 2011

Yang ini pon boleh...

Dinihari mananusia yang mendiami didunia dilihat sudah mampu untuk memiliki sesuatu...malah lebih dari itu mereka boleh beli....bagi yang kurang bernasib baik...sabarrrr...Sesungguhnya Allah bersama dengan orang yang sabar....entri kali kali nie bukan nak cerita pasal kaya @ miskin ...TETAPI nak cerita pasal kereta..

Yer..kereta yang ada kat jalan raya tue...kalau dulu-dulu masa tu aku pon x lahir lagi kot...cume orang2 yang berkemampuan ajer yang ada kereta nie...paling canggih masa tue motorsikal aje lah yang paling c00l jika dilihat..vespa pon orang dh aim 'berduit'

Tapi still bukan nak citer pasal motor ke ape ker...straight to the point..disebabkan orang sekarang mampu nak beli kete nah tengoklah apa yang jadi sekarang....



Penuh!!!! disebabkan xde jalan lain maka terpaksalah.....



P/S : Ada berani ker nak buat cara macam nie...kereta kan murah sekarang nie ...ahakss...

2 ulasan:

Cik Tie@Akak said...

pelik-pelik je diorang ni..:)

KUSAI said...

bese lah kak...semua org orang nak wat mende yang pelik2 skrg nie...nak tarik perhatian katakan...:):)